joi, 29 noiembrie 2012

Un salut mai lung + Masquerade (Heven and Hell #1), by Cambria Hebert


 Buna tuturor!!! >:D<:*(ma rog, celor care au mai ramas pe aici :D ) In mod normal ar trebui sa incep prin a va cere scuze ca am lipsit ataaaat de mult de pe blog, insa cred ca mai bine nu va cer scuze. :D Stiti vorba aia, ce-i facut e bun facut, timpul nu mai poate fi dat inapoi si nicidecum nu va putea fi recuperat. 
Sunt convinsa ca vor mai exista lipse de acest gen, deoarece, pentru cei care nu stiu, anul acesta este unul foarte greu pentru mine. Sunt in clasa  a XII-a, la profilul matematica-informatica si am dat de naiba, ca am foarte mult de muncit. :)) Va veti intreba poate ce naiba cauta o fata pasionata de lectura, asa ca mine, la un profil atat, dar atat de realist, cum e matematica-informatica. Pot spune ca sunt cam fifty-fifty, jumatate realista, jumatate umanista, pe scurt, imi plac si stiintele si arta, ceea ce poate fi chiar complicat uneori. 
Asa ca timpul meu e extrem de limitat in momentul acesta, iar in principal trebuie sa lucrez exercitii la matematica si biologie, sa ma pregatesc de bacalaureat. De limba romana nici nu ma preocup, mai  ales datorita pasiunii mele pentru citit. :D Se subintelege deci ca blogul s-a cam pierdut in fundal, si nu, nu imi pare rau pentru asta, chiar deloc, deoarece consider ca mai importanta e viata reala, pe ea ne bazam toti, decat viata virtuala. 
 Asa ca de azi inainte nu mai promit nimic, decat sa vad ca nu imi voi putea indeplini promisiunile. Voi scrie pe blog cand voi avea timp si cand voi simti, nu voi pleca de tot de pe aici. :d Sper totusi sa se intample mai des ca pana acum, si ca in curand sa pot organiza niste concursuri pentru voi, ultimii supravietuitori, si sa scriu mai des recenzii ale cartilor pe care le citesc, ca de citit tot mai citesc cate o carte, pe furis. Stiu, sunt o trisoare... :))
Iar acum, desi m-am lungit foarte mult cu cerutul indirect al scuzelor, vreau neaparat sa va arat o carte despre care nu stiu sigur daca ati mai auzit, dar mie una mi se pare interesanta. Puteti citi mai jos o descriere tradusa de mine si sa urmariti trailerul uimitor al cartii.
Romana:
    Și dacă ai simți că ai fost urmărită...
Dar de fiecare dată când te-ai uitat nimeni nu a fost vreodată acolo.
Și dacă tu ai știut că arătai hidos...
Dar cineva te-a numit frumoasa.
Și dacă tu ți-ai dăruit inima...
Numai ca să o vezi trădată?

Înainte. Totul a fost mult mai bine Înainte. Nu eram bântuită de coșmaruri, locul meu la școală era sigur iar fața mea era perfectă. Acum sunt o ciudată și totul s-a schimbat. Cea mai rea parte e că nu îmi pot aminti noaptea în care am fost osândită de umbre. Memoria mi-a fost furată și pur și simplu nu pot scăpa de sentimentul că cineva, ceva e acolo - și privește.
Chiar când încep să cred că îmi am viața sub control, Sam, cu privirea lui aurie intimidantă și vocea lui tremurătoare, mă face să realizez că de fapt nu știu nimic. El mă face să văd că cicatricile mele nu contează. Că niciodată nu au contat. Nu mă pot abține să mă îndrăgostesc de el, complet neștiind că el știe cum am ajuns în situația asta.  Neștiind că el a fost implicat în asta.
***
Heven nici nu are idee cât de aproape o urmărește moartea. Nu are nicio idee ce am făcut ca să o mențin în viață. Mă tem de ziua în care îmi va afla secretele, în care va afla ce sunt cu adevarat. Dar chiar și atunci, nu mă voi putea opri, jur că voi face lucrurile să se îndrepte. În final, vânătorul ei va fi vânat, Raiul și Iadul, credința și păcatul vor lupta, iar noi vom câștiga.  Dar mai întâi, Heven trebuie să învețe să fie ceva ce nu și-a imaginat niciodată. Știu că puterea ei e aici - o simt. Dar dacă vrem să depășim toate obstacolele, ea trebuie să lase în trecut toate imperfecțiunile ei - slabiciunile ei - ca să devină mult mai mult de atât.  


Cum sună descrierea cărții? Interesantă, nu-i așa? :D Dacă nu a reușit să vă convingă să citiți cartea(deși mă îndoiesc), urmăriți trailer-ul foarte sugestiv de mai jos, care sigur va reuși să vă convingă. :D

English:

    What if you sensed you were being watched….   
  But whenever you looked no one was ever there.
            What if you knew you looked hideous….
              But someone called you beautiful.
            What if you surrendered your heart….
                    Only to have it betrayed.

Before. Everything was so much better Before. I wasn’t haunted by nightmares, my place at school was secure and my face was flawless. Now, I’m a freak and everything has changed. The worst part is that I can’t remember the night I was sentenced to the shadows. The memory has been stolen from me and I just can’t shake the feeling that someone, something is out there -watching.
Just when I think I have my life handled, Sam, with his intimidating golden stare and shiver inducing voice, makes me realize that I don’t know anything. He makes me see that my scars don’t matter. That they never mattered. I can’t help but fall for him, completely unknowing that he knows exactly how I got this way. Not knowing he was involved.
                                                                 ***
Heven has no idea how closely death stalks her. She has no idea what I have done to keep her alive. I fear the day she learns my secrets, finds out what I really am. But even then I cannot stop, I vow to make things right. Finally her hunter will be hunted, Heaven and Hell, faith and sin will battle, and we will be victorious. But first, Heven must learn to be what she never imagined.  I know her strength is there – I feel it. If we are to overcome all odds, she must push past her flaws – her frailties – to become much more.

Masquerade was released on December 16, 2011 and it is available in print and Ebook where all books are sold.

You can get your copy today (print or Ebook) here:


Get excited about Masquerade and watch the creepy and enticing trailer!
    

Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut(se poate spune de pe acum, nu? Mai ales ca maine e zi libera. :D) si nu uitati, cititi carti, nu bloguri! ;)

Ramona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)