luni, 6 august 2012

Back in business + Premiu de recunostinta.


Buna tuturor!:D Ce mai faceti, cum va descurcati cu aceasta minunata canicula? :D Dupa cum vedeti, m-am intors din vacanta si sunt nerabdatoare sa incep treaba pe blog. Si pazea, pentru ca v-am pregatit o multime de surprize, pe care bineinteles, le voi dezvalui rand pe rand, in zilele urmatoare.

Curiosi cum a fost in vacanta? Am promis, asa ca trebuie sa ma tin de cuvant si sa va povestesc despre asta. Am petrecut cateva saptamani de vis, de pe 6 pana pe 30 iulie, mai ceva ca-n povesti. In fiecare zi eram pe drum, vizitam locuri, iar seara inotam la lumina stelelor. Nici nu am visat ca va fi atat de frumos, mi-a schimbat total viata, dar si perspectiva asupra ei.


Am avut o multime de prime dati: primul zbor cu avionul, primul mers cu trenul, cu metroul(va dati seama cat de mult calatorisem inainte:)) ), cea mai lunga cursa cu masina(de 2500 de km), si multe altele, dar perioada aceasta nu a fost incarcata doar pe aceste plan, ci si pe plan personal. Am trait in sfarsit primul sarut, prima intalnire, prima iubire(ma intrebam de mult cand se va intampla), si totul a fost de vis.

 Imaginati-va doi indragostiti imbratisati, pe stancile de pe malul marii, privind valurile si stelele, felinarele ca niste lumanarele si luna acompaniindu-i. Nu-mi vine sa cred ca eram eu acolo. Dar nu vreau sa va povestesc despre romantele mele, ci despre locurile pe care le-am vizitat si ce mi-a placut cel mai mult, in cazul in care veti dori candva sa mergeti in locul in care am mers eu.

Nu am locuit in Roma in aceste saptamani, ci intr-un orasel numit Santa Marinella, undeva in apropiere de Roma, la distanta de 60 de km si norocoasa de mine, chiar pe malul marii.

Am vizitat toate monumentele faimoase din Roma: Coloseumul, Fantana Trevi, Vatican si San Pietro(am urcat si cele 511 trepte pana pe cupola, in cel mai inalt loc din Roma), Castelul Sant Angelo, Piazza di Spagna, Piazza di Venetia, Patheonul, Piramidele si multe alte locuri, insa nimic nu m-a impresionat, sincera sa fiu, par mai frumoase in poze decat in realitate. :D De acord, sunt incarcate cu istorie, etc, etc, dar pentru mine tot marea e pe primul loc si nimic nu o intrece.
 M-am atasat de ea si de valurile naucitoare, de aceea in fiecare zi mergeam pe stanci si priveam in larg, priveam cum valurile se destrama in clabuci ca de sapun, priveam cum soarele apune si atunci am trait cele mai frumoase momente. Mmm... Plimbarile pe aleile cu palmieri si leandri... greu de uitat. O fi datorita firii mele romantice? Cu siguranta.

Alte locuri superbe in care am mai fost? Insula Giglio, unde este ''parcata'' imensa Costa Concordia(scufundata in urma cu cateva luni si adusa la suprafata se pare), lacurile Bracciano si Bolsena, asezarea etruscilor de la Cerveteri, veche de 2500 de ani, castelele ca din povesti din Santa Severa, Santa Marinella, Civitavecchia, Cerveteri, Bracciano, porturile Santo Stefano, Orbetello, Civitavecchia, superbul porticel din SM si plajele din SM si Santa Severa. Am adorat acele locuri, nici nu am cuvinte sa spun cat de mult imi va lipsi marea, si leandrii, palmierii si lamaii si locul unde am cunoscut o multime de prieteni, Santa Marinella.

Va las cu o multime de poze, asa cum am promis! Sper ca veti ajunge si voi pe acolo candva, e superb! <3





In legatura cu premiul de recunostinta, sa stiti ca daca am fost plecata in vacanta, asta nu insemana ca nu am mai aruncat cate un ochi pe blog, din cand in cand. :D Le multumesc nespus de mult Sabrinei si Laurei, m-au ajutat enorm de mult! 

Iar aruncand cate o privire, am vazut ca blogul are si un comentator fidel(fidel rau:D) si vreau sa-i multumesc mult pentru asta Ellenei, caci despre ea este vorba. Nu am organizat un concurs de comentarii si totusi, ea a revenit mereu pe blog,si a incurajat postarile blogului. Bloggerii stiu cat de mult conteaza asta, nu?

 Asa ca Ellena, astept sa ma contactezi azi pe ramona.balaban@yahoo.com si sa stabilim premiul. :D Valabil si pentru Sabry si Laura, ajutoarele mele. :D
Si daca se repeta situatia, nu ma voi putea abtine sa nu aleg inca un premiant/o premianta. :)

Pana atunci, va mai astept pe blog si va multumesc pentru ca imi sunteti alaturi! :)
 

10 comentarii:

  1. Bine te-am gasit! Si mie imi era dor de tine, honey! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca te-ai simtit bine in vacanta>:D< bine ai revenit!;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar mă întrebam când te vei întoarce!!!! Mi-au lipsit postările tale!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, fetelor! Si mie mi-a fost dor de voi, si de toata lumea de pe blog! One big happy family:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ai revenit >:D< Chiar ti-am simtit lipsa pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  6. Welcome baack :*:*

    Se pare ca a fost foarte frumos pe acolo.:) Si imaginile sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca ai avut o vacanta super si ma bucur ca te-ai intors !
    Ti s-a simtit lipsa !
    so...
    WELCOME BACK !

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ai revenit!! vacanta ta a fost de vis! mi.as dori sa pot pleca intr.o varain Italia si sa vizitez tot; sa nu imi scape nimic :D
    si se vede din poza ca te.ai simtit mai mult decat bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. @all Bine v-am regasit, si voi mi-ati lipsit!>:D<

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)