marți, 26 iunie 2012

Castigatorii concursului ''Books I'll never forget''


Vampirii din Morganville: Stefana Alexandra
Casa Noptii: Andreea Florentina
Cantec de gheata si foc: Alexandra Zinca(singura participanta)
Instrumente Mortale: Paula Botezatu
Jocurile Foamei: Hellen Geo
Divergent: Smiling Miss

Fetelor, trimiteti-mi un email pe ramona.balaban@yahoo.com cu seria aleasa, si eu v-o trimit.
Cei care ati participat, dar nu ati castigat nimic, va puteti alege cate o carte din una din seriile de mai sus, numai trimiteti-mi si voi un email cu cartea aleasa. Gasiti lista completa a volumelor AICI.

Felicitari tuturor si lectura placuta!

Dovezile:
Vampirii din Morganville

Casa Noptii

Instrumente Mortale
Jocurile Foamei
Divergent

3 comentarii:

  1. Nu pot să cred O_O nu pot să cred! Cât de tare! Chiar voiam să citesc cărţile şi mă gândeam că nu am şanse să le găsesc nicăieri ca să le citesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai:X Nu pot să cred!! Chiar nu mă așteptam să câștig:X:X:X
    Imediat îți trimit emailul.

    Mulțumesc mult, Ramona:*:*:*:*:*:*!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)