joi, 3 mai 2012

Targ educational in Bacau 2-4 mai

Daca din intamplare ati ajuns pe aici, prin Bacau, nu uitati sa treceti si pe la targul educational de langa Carrefour(la etaj). Eu am fost ieri sa vad ce e pe acolo si i-am vazut pe cei de la Libris si pe cei de la Okian, cu cartile lor, bine-inteles. Au fost prezenti si reprezentanti ai universitatilor din Bucuresti si Bacau, cu ofertele lor de studii, precum si din doua licee bacauane.
Carti interesante am vazut multe la Libris, planuiesc sa le ''insfac'' cat de curand, iar de la Okian mi-am luat un dictionar englez de la editura Longman, unul foarte bun(zic eu). Contine atat explicatii, scriere fonetica, sinonime, antonime, gramatica, cat si elemente de eseistica, scrisori, etc.
Targul se inchide pe 4 mai, adica maine si este deschis de la ora 13:00 la ora 18:00.
Cine stie, poate gasiti ceva pe placul vostru... :)

Un comentariu:

  1. Imi pare tare rau ca nu am fost in Bacau in perioada asta, ci plecata la facultate. Cu siguranta as fi trecut pe la targ.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)