vineri, 18 mai 2012

Rezultate concurs ''Primavara e de partea ta!''


Competitia in care voi trebuia sa ghiciti cartea si personajul, a luat sfarsit. Am avut 11 participanti care au raspuns cu succes provocarii lansate de mine. A fost ceva diferit, asa am simtit, mai ales pentru mine era o adevarata provocare sa gasesc citate care sa se potriveasca, sa transmita un mesaj, dar totusi sa nu dezvaluie ceea ce voi aveati de ghicit. M-am distrat mult asteptand raspunsurile voastre, curioasa daca veti ghici sau nu, dar aici nu m-ati dezamagit, pentru ca ati reusit de fiecare data sa gasiti raspunsul corect.

Iar castigatoarea este…
Carmine, cu 36 de puncte!

 Felicitari, Carmine! Trimite-mi pe adresa mea de email, ramona.balaban@yahoo.com , adresa ta completa(incluzand nr. de tel., cod postal), o lista cu 3 carti pe care ti le doresti, iar eu le voi cauta in librariile din Bacau, in ordinea din lista ta, dupa care ti-o voi trimite prin posta pe cea gasita.
Ceilalti participanti merita si ei sa fie felicitati! Cu totii ati muncit, meritati macar o mica rasplata.

Crisa-22p
Addicted-13p
Irinna(Kyky)-8p
Raindrops-4p
Diana(-D-)-4p
Alexandra Monika-2p
Andreea Pop-2p
R3musak3-2p
Bianca-1p
Jo.hanna-1p

Cum am spus intr-o alta postare, regret ca nu pot oferi tuturor cate o carte, dar toti cei care ati participat si care va gasiti pe lista de mai sus puteti alege 2 e-book-uri din lista atasata AICI. Trebuie doar sa-mi trimiteti un email cu e-book-urile dorite.
  Carmine, poti sa-ti alegi si tu doua e-book-uri, avand in vedere faptul ca azi esti marea castigatoare a blogului! :)
Felicitari tuturor, sper sa va placa premiile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)