marți, 8 mai 2012

''Primavara e de partea ta!'' citatul nr. 11

Imi cer scuze pentru intarziere, stiu ca ar fi trebuit sa postez de ieri, dar nu mi-a mai ajuns timpul si pentru postat, din cauza matematicii X_X Asta am facut in ultimele zile, am epuizat exercitiile din culegere pentru ca azi urma sa fiu ascultata la derivate. Si am luat 10:D Un 10 muncit din greu... Aproape am terminat un caiet studentesc, numai cu derivate:))
Sa trecem la oile noastre:D 
Iar castigatoarele de la postarea trecuta sunt:
 Carmine-4p
Crisa-2p
Raindrops-1p

9 comentarii:

  1. Sotia calatorului in timp - Henry

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand scuze ca nu prea am ajuns la concurs, dar sunt in ultimul an si bacul|:. cred ca asta spune tot.

    La acest citat eu cred ca e Henry din Sotia calatorului in timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey, nu trebuie sa te scuzi:) Stiu si eu cum e cand n-ai timp nici sa dormi:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai am putin si bacul o sa bata si la usa mea x_x Nici nu vreau sa ma gandesc... Tu la ce profil esti?

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, la real e cel mai greu. Si eu sunt tot acolo. La matematica-informatica:D

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)