miercuri, 30 mai 2012

Campanie de publicare a cartii ''Ember'' de Madison Daniel!

Am citit cartea asta acum ceva timp și mi-a plăcut. Mult. Nu știu cum de n-am apucat să vă vorbesc despre ea, dar o voi face, de îndată ce voi termina de recitit cartea, să fie informațiile proaspete. Mă gândisem și eu la o campanie de publicare a cărții la noi în țară, tocmai pentru că o consider o carte superbă, diferită, am avut ocazia să o citesc, din întâmplare, așa că știu despre ce vorbesc. Dar Irinna și Bianca mi-au luat-o înainte:D Așa că nu-mi rămâne decât să le acord tot sprijinul meu, în speranța reușitei.

Am preluat câteva cuvinte de pe blogul Biancăi, să vedeți despre ce e vorba, poate vă hotarâți să le susțineți. Părerile cititorilor sunt întotdeauna binevenite. :)

Aşa cum spune şi titlul, blogul Bianca2b, în parteneriat cu blogul Ratacitori in lumea cartilor, dă startul unei campanii de promovare şi publicare a cărţii Ember în România. Două pagini ale cărţii au fost de ajuns încât să ne convingă să luăm această iniţiativă. Pentru că ambele ne-am gândit (fără să ne împărtăşim iniţial ideile una celeilalte) la această campanie, am decis să ne ajutăm reciproc şi astfel am ajuns la concluzia că ar trebui de fapt să lucrăm în cadrul aceleiaşi campanii, pentru a avea mai multe rezultate.
Cum se va desfăşura campania? Cu ajutorul autorului cărţii, Madison Daniel, avem ocazia de a vă bucura prin intermediul unor concursuri de swag-uri, dar şi al unui concurs cu cartea sa. Concursurile cu swag-uri se vor desfăşura separat, în perioade diferite, pe blogurile noastre, însă concursul care are ca premiu cartea o să fie ceva mai diferit, spunem noi. Ne gândim la un fel de joc de-a şoarecele şi pisica: prin intermediul unor anumite indicii, vă vom trimite de pe un blog pe altul, până într-un moment în care vă vom pune o ultimă întrebare care sperăm noi că vă va departaja.
Înainte de a da startul concursurilor însă, i-am luat interviuri lui Madison, fără să ştim însă că din acele interviuri va rezulta şi o campanie. Acum, în decursul următoarelor săptămâni, ne propunem să citim cartea şi imediat apoi să realizăm o recenzie comună, punându-ne toate ideile într-o singură lucrare şi demonstrând astfel că putem face lucruri mai bune împreună decât separat. Sperăm să iasă ceva unic, care să vă încânte.


Exact ca în cazul campaniei de publicare a cărţii Creatura, ne gândim să integrăm un poll în care voi să vă exprimaţi opinia în legătură cu apariţia acestei cărţi în România. Apoi, cred că Madison ar accepta să ne ajute cu un guest post sau eventual un tur al blogului. Cred că îl veţi plăcea la nebunie!
Momentan acesta este planul, o să revenim cu detalii, dar mai întâi vrem să scăpăm şi noi cu bine de toate tezele şi testele finale, iar apoi începem să facem tot ce putem şi să muncim în cadrul acestui nou proiect. Dacă sunteţi interesaţi, puteţi răspândi vestea mai departe şi eventual puteţi vorbi cu Madison în legătură cu interviuri sau ce vă mai trece prin cap! :D Rugămintea noastră este să ne informaţi despre interviurile luate, astfel încât noi să putem realiza un fel de dosar al campaniei. Mulţumim frumos şi sperăm ca voi să credeţi în noi şi să ne susţineţi!

Pupici, Kyky&Bianca.

Postarea Biancăi o găsiţi AICI, iar a Irinnei AICI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)