sâmbătă, 12 mai 2012

Aspect nou, anulari si o mare portie de dezamagire...

Pentru ca ma plictisisem de vechiul aspect al blogului si pentru ca niciun template din cele peste 100 descarcate nu mi-era pe plac, m-am jucat putin cu designer-ul de sabloane al Blogger-ului si iata ce a iesit! Mie imi place mult, acum parca reflecta mai bine tema principala a blogului, cartile. Ce ziceti? Se vede bine, nu e obositor la ochi?

Ma mai gandesc daca fac vreun banner sau nu, cu timpul pe care il am acum... abia peste vreo cateva zile voi putea realiza un banner cat de cat decent. :D
Despre anularea din titlu... nu stiu daca ati aflat, dar serialele The Secret Circle si Ringer au fost anulate de catre cei de la CW, din pacate. Sunt inca socata si nu-mi vine sa cred ca nu voi afla ce se va intampla dupa finalul grandios al primului sezon. M-au lasat in apa, dupa un knock-out pe cinste. :( Sa nu mai spun ca ambele sunt printre serialele mele preferate! Macar n-au anulat The Vampire Diaries si Fringe, ca o luam razna de tot!
Dezamagita, trebuie sa dau dreptate citatului de mai jos...

Dar hai sa schimbam subiectul, ca ne intristam prea tare. Ce mai cititi? Eu momentan trag de doua carti:)) ''Urzeala Tronurilor'' si ''Shadows'', asta in afara timpului in care trebuie sa invat pentru tezele de la matematica si biologie. O saptamana. Doar o saptamana mai am pana termin cu tezele mai grele si in sfarsit intru in vacanta...:D Oh, draga vacanta, de-ai sti cat de mult astept sa te iau in primire!:))

P.S: Nu intru in vacanta asa, de nebuna:)), doar ca norocul s-a abatut asupra mea si din toata tara, liceul meu a fost ales sa fie locatia in care sa sustina bacalaureatul olimpicii care merg la Olimpiada de la Londra sau la alte olimpiade internationale. 2 saptamani tine bacalaureatul lor. Nici ca nu putea pica mai bine vacanta asta!:))


Un comentariu:

  1. Hehe, felicitari pentru vacanta prematura. Eu mai am inca o luna si jumatate de examene *sighhhhh* Imi place mult noul look al blogului, e foarte fancy :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)