joi, 15 martie 2012

''Rapirea''(Cele noua vieti ale lui Chloe King#2) precomanda acum de la Leda

Serial de televiziune produs de ABC FAMILY

PISICILE CAD MEREU ÎN PICIOARE

    E tânără, veselă, fermecătoare. Ca orice fată, merge la şcoală, are prieteni, se distrează, se îndrăgosteşte (şi nu de unul, ci de doi băieţi!). Numai că ea este capabilă şi să se caţere pe clădiri, să sară de pe un acoperiş pe altul, să vadă în întuneric. Are şi gheare! Da, Chloe se poate lăuda cu toate instinctele şi abilităţile unei pisici. Iar asta o face, într-adevăr, unică.
    Pentru Chloe King, viaţa devine din ce în ce mai palpitantă. Ea nu este nicidecum o adolescentă oarecare, iar faptul că se dovedeşte a fi descendenta unei rase mitice de feline o transformă în ţinta principală a războinicilor din Ordinul A Zecea Lamă.
    O povară greu de dus pentru o faă de şaisprezece ani, dar destinul ei este pecetluit şi trebuie să se împlinească. Ea este Aleasa şi trebuie să-şi salveze semenii, chiar cu preţul sacrificiului suprem. Dar să nu uităm că are nouă vieţi!

„Fanii tinerilor eroi înzestraţi cu puteri magice vor deveni dependenţi
de combinaţia de acţiune, romance, fantasy şi umor… Ideile ingenioase ale autoarei
şi elementele de mitologie egipteană garantează succesul seriei.”
– Erin Darr, KLIATT

 Si nu uitati! Precomenzile la Leda beneficiaza de o reducere de 25% si transport gratuit!

9 comentarii:

  1. Mi-a placuuuut primul volum:x Abia astept sa primesc Rapirea
    Sper sa fie si mai buna decat prima

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine m-a dezamagit primul volum, dar sper ca al doilea sa fie mai interesant :) Imi pare rau ca s-a anulat serialul...

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce te-a dezamagit?:o Ti s-a parut si tie ca nu are destula actiune?

    RăspundețiȘtergere
  4.  Eu nu am citit inca primul volum, sper sa o fac in curand, dar cand a aparut serialul, la vremea aceea, era preferatul meu. :D

    RăspundețiȘtergere
  5.  Si mie imi pare rau ca l-au anulat. :( Nu-mi ramane decat sa revizionez episoadele si sa citesc cartile, caci Chloe King e una din eroinele mele preferate.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Serialul mi-a placut destul de mult.Dar cu zicea si Rose nu a fost prea reusit primul volum.Adica,mi s-a parut ca a fost putin aiurea.Prea fara sens unele lucruri.Dar ma rog.Poate al doilea e mai fain.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce interesant ar fi daca si noi oameni am avea noua vieti la fel cum se presupune ca au felinele noastre de acasa ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoasa ar fi viata noastra!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, cam asa am patit eu cu ''Jurnalele Vampirilor''. Primul volum nu prea mi-a placut, dar am continuat sa citesc si nu mi-a parut rau...:D Poate asa e si aici...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)