marți, 20 martie 2012

Primavara, bine-ai venit!

Chiar daca oficial primavara a inceput odata cu 1 martie, afara tot iarna domina. De ieri au inceput temperaturile sa creasca, soarele a stralucit vioi pe cer, incalzindu-ne cum de mult ne doream sa o faca. Iar azi, a fost o zi atat de frumoasa, nu ai fi zis ca in urma cu cateva zile zapada inca era prezenta in fiecare coltisor de strada.
A fost o zi de mai, in martie. Doar copacii infloriti mai lipseau, si lalelele.
Eu sper ca si urmatorele zile vor fi la fel de insorite, caci iubesc soarele si caldura emanata de el, si cred ca si voi il iubiti, nu-i asa?

 Si pentru ca primavara nu putea veni cu mainile in buzunar, iubitorii de carti primesc de la ea(eu sunt mesagerul:D) niste vesti bune in privinta perioadei care urmeaza.







Noi aparitii de carti la Leda si la CORINTeens printre care:
  -in aprilie:
1.''Supranatural'', volumul 2 din trilogia ''Paranormal'', de Kiersten White;
2.Volumul 2 din seria ''Madison Avery'', de Kim Harrison; 
 3. ''Shatter me'', de Tahereh Mafi;


-in mai:
1. ''Jealousy'', volumul 3 al seriei ''Altfel de ingeri'', de Lili St. Crow;
 2."Georgina Kincaid" 6, de Richelle Mead(nu e 100% sigur);
3. Volumul 2 din seria ''Blestemul din Swoon'', de Nina Malkin(nu e 100% sigur).

Cam acestea sunt cartile care vor aparea la Leda in primavara asta, iar in curand va aparea si ''Evernight'' de Claudia Gray(o puteti precomanda AICI, cu 25% reducere si transport gratuit), cred ca ati aflat cu totii de pe bloguri.
Incantati? Eu sunt, peste masura. Atatea carti frumoase isi asteapta randul sa fie citite... Abia astept sa apara:D

                                               Si ca in fiecare an, ''primavara incepe cu tine''! :)

8 comentarii:

  1. Nu stiam de aparitia celui de al doilea volum din Paranormal :X
    .Eu am primul volum din "pe jumatate moarta" inca nu am citit.o dar din spusele surorii mele care o "frunzareste" e interesanta.
    Frumose urmatoarele aparitii!

    RăspundețiȘtergere
  2.  Da, ador coperta volumului ''Supranatural''! Cum am spus, abia astept sa apara:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow..Ce aparitii noi faine..Mai ales supernaturally:>:X:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia astept sa apara 'Supranatural' :X

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  5. Omg! Shatter Me! O vreau neaparat ;x si pe restul :x nu mai am rabdaree :-s:((

    RăspundețiȘtergere
  6. Nuuuuuu! Prea multe aparitii noi deodata! Nu o sa am destul timp pentru toate :D Dar Shatter me! 
    Oh, da, cu siguranta da! Si Supernaturally la fel!

    Te invit la un concurs: 
    http://niaharasworld.wordpress.com/2012/03/21/concurs-libris-nascuta-la-miezul-noptii/ 

    RăspundețiȘtergere
  7. Cate carti frumoase. De abia astept sa apara.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)