joi, 15 martie 2012

Postere Game of Thrones-sezonul 2

  Am vizionat recent toate cele 10 episoade ale primului sezon din Game of Thrones si mi-a placut foarte mult, atat de mult incat momentan ocupa locul 1 in topul serialelor mele. Serialul e nitel violent si socant pe alocuri(nu-l recomand celor sub 18 ani), dar e bine realizat si te captiveaza. Este facut dupa seria ''Cantec de gheata si foc'' de George R.R. Martin, aparuta la editura Nemira. Curand voi citi si cartile, caci daca serialul e atat de bun, imi imaginez cat de frumoase trebuie sa fie cartile. Pacat ca sunt atat de scumpe:(

Sezonul 2 apare pe 1 aprilie 2012, iar primul episod se va numi ''The North Remembers''.

7 comentarii:

  1. Uau, locul 1! Serios?
    Eu nu am citit cartile si nici nu m-au atras pana acum, sincer. Poate o sa ma uit la primul sezon din serial.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ocupa locul 1 pentru ca am inceput sa ma satur de TVD, TSC, PLL si celelalte, vroiam ceva mai serios. In plus, dintotdeauna mi-au placut serialele si filmele de genul asta:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am citit inca romanele din cauza pretului. Dar cred ca pana la urma voi ceda si le voi lua macar in engleza pentru ca am adorat primul sezon. M-am uitat la inceput doar pentru Sean Bean nu credeam ca o sa-mi placa atat de mult.

    RăspundețiȘtergere
  4.  Da, si pe mine tot pretul ma impiedica sa citesc cartile:( Pe Sean Bean cand l-am vazut, aveam impresia ca-l cunosc de undeva, apoi cand am cautat pe IMDB am vazut ca a jucat rolul lui Boromir din Lord of the Rings:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am auzit de serial.Dar dupa spusele tale,probabil ma voi apuca.Si imaginile sunt foarte dragute:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Voi incerca sa ma uit avand in vedere ca e locul 1 la tine deci:-?? , sper sa nu ma sperii prea tare de acele scene putin cam violente

    RăspundețiȘtergere
  7. Imaginile sunt foarte frumoase si trailer-ul de asemenea.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)