luni, 19 martie 2012

O noua leapsa:)


1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?
Niciunuia. Viata mea nu e prea interesanta. In afara de scoala si carti, nu se mai petrece nimic ’interesant’.

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui/ei sarcina aceasta?
Sar peste asta.

3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o “urmă” a umanităţii?
„P.S:Te iubesc’’. Are de toate: iubire, tragedie, fericire, chiar si putina nebunie.

4.Cum arată pt. dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
Vacanta de vara : )) „Pauza” ideala…

5. Dacă aţi avea puterea de a şterge un personaj de roman, care ar fi acesta?
Anna din „Tradari”-Lili ST. Crow.
 
6.Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?
In afara de faptul ca ma calca serios pe nervi, nu mai am niciunul.:D Stai, ca am unul.: )) I se ofera totul pe tava, e prea fitoasa, ingamfata si crede ca poate face ce vrea cu oricine si cu orice. Am mintit cu ‚’unul’: ))
 
7.Câţi km aţi parcurge pentru a găsi o carte?
Nu cred ca as parcurge mai mult de 50 de kilometri, sunt prea comoda. As astepta sa apara ocazia sa vina cartea la mine: )) Vine Mahomed la munte sau muntele la Mahomed?:))

8.Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut, ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
Filosoafa Hypathia din Alexandria(desi nu sunt sigura ca e scriitoare). As avea o multime de intrebari sa-i pun.
 
9.Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa? (În afară de Bună ziua!)
Un ‚’wow’, in primul rand, : )) si –apoi as bombarda-o cu intrebari diverse despre descoperirile ei si as pune-o sa mi le arate „pe viu”.

10.Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
Carti. Multe, multe carti. Rafturi pline cu carti noi-noute care miros a coli de hartie abia imprimate. Coperti colorate, abstracte sau cu imagini sugestive asupra continutului.
Si-apoi multe, multe carti. Milioane. Sa fie ca un labirint, sa nu mai pot iesi de acolo. (decat daca vreau, bineinteles: )) )

Leapsa merge la… cine doreste sa o preia. Acel cineva se poate simti liber sa o faca, nu ma supar. :D 
Ii multumesc Biancai pentru leapsa asta super draguta, mi-a facut placere sa o completez.:)

9 comentarii:

  1. Foarte tare.Cel mai mult imi place ultima intrebare.Cui nu i-ar place o biblioteca pliina de carti?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine zis, vacanța de vară chiar e o ”pauză” ideală! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, si parca  tot  nu e de ajuns!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu eu persoane destule care nu si-ar dori atat de multe carti, dar e pierderea lor. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Oo da:)) Anna din Tradari:)) asta mi-a placut
    Foarte dragute raspunsurile:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Viata fiecarui om e interesanta .. pt tine poate nu dar pentru altcineva cine stie:x
    Ehh esti tu asa mai secretoasa ca se mai intampla cate ceva pe acolo;))

    RăspundețiȘtergere
  7.  Nu se intampla nimic interesant:)) Crede-ma. :)) Dar ai dreptate. Mie poate nu mi se pare asa, dar altcineva ar putea vedea ''problema'' din alt unghi.:)

    RăspundețiȘtergere
  8.  O, da!:)) Lady Anna... ''Ah ce ti-as face''! (cu dedicatie pentru ea) :))

    RăspundețiȘtergere
  9.  Mi.ar placea sa fiu o musculita sa te urmaresc .. si sa iti atrag dupa atentia zicandu.ti "ti.am spus eu ca e interesanta:))"

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)