vineri, 9 martie 2012

Concurs TvBlog si LEDA 8.03-14.03.2012

Pentru cei care nu au aflat inca, pe TvBlog se desfasoara un concurs cu premii generoase si foarte, foarte interesante.
Pentru inscriere CLICK AICI. Succes participantilor!:)


Editura LEDA ofera cititorilor TvBlog doua exemplare din cartile de mai jos (sau sus, daca e dupa poze :D ).
Conditii de participare la concurs (concursul se adreseaza doar userilor TvBlog, editorii nu pot participa):
1. Trebuie sa aveti cont pe TvBlog.
2. Trebuie sa lasati un comentariu in care sa spuneti ce carte v-ar placea sa castigati.
3. Trebuie sa ne trimiteti la tvblogteam[at]gmail.com ([at] inlocuit, evident, cu @) un mail de pe adresa cu care v-ati inregistrat pe blog si in care sa ne spuneti numele real cu care veti participa la concurs. update: cei care au mai participat la concursurile TvBlog si ne-au trimis un mail cu numele real nu mai e cazul sa trimita mail de fiecare data, fiindca deja am facut legatura nick-nume :-)
Concursul se va incheia pe 14.03.2012, la ora 23:59, iar castigatorii vor fi alesi folosind random.org si vor fi anuntati pe 15.03.2012. Daca castigatorii nu vor raspunde la mailul pe care-l vom trimite ulterior (pentru datele personale) in termen de o saptamana, se vor alege altii.
Pentru cei care nu vor avea noroc la concurs, cartile le puteti comanda de pe site-ul editurii LEDA, careia ii multumim pentru sponsorizare:-)    

Rachel Caine – Stingerea (Vampirii din Morganville, vol. 7)
Bun venit în Morganville,
oraşul din care nu mai vrei să pleci.
şi chiar dacă ai vrea… ei bine, nu poţi.
Maleficul Bishop nu mai stăpâneşte peste oraşul Morganville. Ca urmare, vampirii localnici au făcut concesii importante populaţiei umane. Cu nou-regăsitele lor libertăţi,
Claire Danvers şi prietenii ei aproape că încep să se simtă în largul lor…
Claire chiar poate să se concentreze asupra studiilor, iar prietena ei, Eve, este primită în compania teatrală locală.
Numai că, atunci când una dintre colegele ei de scenă dispare, după ce începuse să lucreze la un documentar de scurt-metraj, Eve se gândeşte la ce-i mai rău. Claire şi Eve descoperă curând că proiectul acestui film, al cărui subiect îl reprezintă chiar vampirii, este mai amplu şi mai primejdios decât ar fi bănuit cineva.

 Cassandra Clare – Printul mecanic (Dispozitive infernale, cartea a 2-a)
În lumea magică a Londrei Victoriene, Tessa Gray şi-a şăsit În Sfârşit Locul, Alături de vânătorii de umbre. Dar liniştea se dovedeşte a fi trecătoare când forţe întunecate din Conclav plănuiesc s-o înlăture pe Charlotte, protectoarea ei, de la conducerea Institutului. Dacă se va întâmpla acest lucru, Tessa va ajunge pe străzi, pradă uşoară pentru misteriosul Magistru, care urmăreşte să se folosească de puterile ei în scopuri nu tocmai nobile.
Cu ajutorul lui Will şi Jem, Tessa descoperă că războiul purtat de Magistru împotriva vânătorilor de umbre este cât se poate de personal. El îi învinuieşte pentru o tragedie petrecută cu mult timp în urmă, din pricina căreia, susţine el, viaţa îi fusese distrusă. Pentru a descoperi secretele trecutului, cei trei prieteni călătoresc din Yorkshire-ul învăluit în ceaţă spre un conac de care sunt legate poveşti cumplite; din cartierele sărăcăcioase ale Londrei spre o sală de bal fermecătoare, unde Tessa descoperă că adevărul despre originile ei este mult mai sinistru decât îşi închipuise vreodată. Când se întâlnesc cu un demon mecanic, care-i transmite lui Will un avertisment, aceştia înţeleg că Magistrul le ştie fiecare mişcare – şi că unul dintre apropiaţii lor i-a trădat.
Tessa realizează că inima îi bate din ce în ce mai tare pentru Jem, însă dorinţa de a fi cu Will, în pofida stărilor lui sumbre, continuă să o tulbure. Dar ceva se schimbă în Will – zidul pe care băiatul şi-l construise în jurul lui începe să se năruie. Dacă-l vor găsi pe Magistru, va putea oare Will să se elibereze de secretele sale şi să-i ofere Tessei răspunsurile legate de originea şi de menirea ei?
În vreme ce căutarea Magistrului, dar şi a adevărului, îi pune pe cei trei prieteni în situaţii primejdioase, Tessa înţelege că, atunci când amesteci dragostea cu minciunile, poţi corupe chiar şi cea mai curată inimă.
EXCLUSIV ÎN ACEASTĂ EDIŢiE DIN PRINŢUL MECANIC, trei texte inedite:
  • Dedicaţia lui Will pentru Tessa pe un exemplar din Poveste despre două oraşe,de Charles Dickens
  • Epistola scrisă de Will pentru familia lui, la împlinirea vârstei de şaptesprezece ani, dar pe care nu o va expedia niciodată
  • Scurtă relatare a primei întâlniri dintre Jem şi Tessa
 C.C. Hunter – Nascuta la miezul noptii (Shadow Falls, vol. 1)
Nu rataţi această nouă serie impresionantă, care vă va bântui visele şi vă va cuceri. Bine aţi venit în tabăra Shadow Falls, cuibărită în adâncul pădurii din preajma unui orăşel pe nume Fallen…
Într-o seară, Kylie Galen ia parte la o petrecere unde lucrurile nu decurg deloc cum ar trebui, iar asta îi va schimba viaţa pentru totdeauna. Mama ei o trimite la Shadow Falls – o tabără pentru adolescenţi cu probleme. Însă la doar câteva ore după sosire, devine evident că toţi colegii ei au mai mult decât nişte simple „probleme”. Aici, în Shadow Falls, vampirii, vârcolacii, metamorfii, vrăjitoarele şi zânele se antrenează umăr la umăr – învaţă să-şi stăpânească puterile, să-şi controleze magia şi să trăiască în lumea normală.
Kylie nu a simţit niciodată că aparţine acelei lumi, dar, cu siguranţă, locul ei nu este nici aici, alături de o grămadă de ciudaţi paranormali. Sau este oare? Aceştia insistă că face parte dintre ei şi că a fost adusă în tabără dintr-un motiv anume.
Deşi pentru Kylie aproape nimic nu e limpede, un lucru devine dureros de clar – locul ei e în Shadow Falls…

Kenneth Oppel – Elixirul vietii (Ucenicia lui Viktor Frankenstein, cartea 1)
Cea mai bună carte pentru tineri a anului 2011 în topurile The Times şi Quille & Quire
CELE MAI BUNE INTENŢII
POT DA NAŞTERE
CELOR MAI ÎNTUNECATE OBSESII!
Viktor şi fratele lui geamăn, Konrad, au explorat toate coridoarele secrete şi camerele tainice din somptuosul lor castel Frankenstein. Cu excepţia uneia.
Biblioteca Întunecată adăposteşte tomuri străvechi, misterioase, scrise în limbi ciudate şi pline de cunoştinţe interzise. Tatăl lor îi obligă să promită că nu vor vizita niciodată biblioteca, însă în clipa în care Konrad cade grav bolnav, Viktor înţelege că trebuie să descopere cartea ce conţine reţeta pentru legendarul Elixir al Vieţii.
Elixirul necesită doar trei ingrediente. Dar astre nefaste, o alchimie periculoasă şi un triunghi amoros nefericit pun în pericol, la fiecare pas, reuşita strădaniilor lui. Viktor ştie că nu poate să dea greş. Însă sorţii săi de izbândă depind de cât de departe poate împinge graniţele naturii, ale ştiinţei şi ale iubirii – şi cât de mult este dispus să sacrifice!

 Chloe Neill – Blestemul focului (Elita intunecata, vol. 1)
Lily Parker este trimisă de părinţii ei la o şcoală particulară elitistă din Chicago. Gaşca fiţoaselor de la Sfânta Sofia este însă mai dificil de suportat decât cerinţele academice. Ciudata Scout, singura care se distinge de restul colegelor sale, dispare noaptea în subsolurile clădirii. Urmărind-o, Lily află că noua sa prietenă face parte dintr-un grup de adolescenţi rebeli, cu puteri magice, care au sarcina de a proteja oraşul de vampiri, demoni şi Secerători. Ar vrea să le vină şi ea în ajutor, numai că va avea de înfruntat blestemul focului…

 Stacey Kade – Naluca si naucul (Naluca si naucul, vol. 1)
Năluca
Nu e vina mea că m-am născut frumoasă, cu păr blond şi mătăsos şi un simţ ascuţit a ceea ce lumea NU trebuie să poarte. Şi totuşi, viaţa mea nu e perfectă, mai ales de când am murit. Călcată de autobuzul şcolii plin cu tocilari ─ să existe oare o soartă mai oribilă? Se pare că da… mă fac nevăzută, făptura mea dispare şi reapare, fără să o pot controla. Şi, peste toate, singura persoană care poate să mă vadă sau să mă audă este Will Killian, un ratat şi un fraier TOTAL, iar el refuză să mă ajute!
Trebuie să capăt control asupra vieţii mele de după moarte, şi asta repede, înainte să dispar pentru totdeauna. Dacă l-aş putea convinge pe Will să vorbească cu mine, aş avea o şansă. Dar asta înseamnă să-i încredinţez secretele mele… iar eu nu mă încred în nimeni, viu sau mort!

Năucul
Mama crede să mi-am pierdut minţile.  Psihiatrul meu vrea să mă închidă într-un ospiciu.  Practic, viaţa mea e tare naşpa. Şi asta a fost înainte ca Regina Balului să înceapă să mă bântuie.  Alona Dare a fost o adevărată pacoste când era vie; moartă, e şi mai rău.
Mda, eu pot să văd, să aud şi să ating fantomele. Acum, când mai am doar câteva săptămâni de şcoală, tot ce vreau e să termin cu bine liceul şi să plec de aici.  Dar cu o majoretă moartă care nu vrea să mă slăbească deloc, şi o nouă fantomă violentă care mă vrea mort… am încurcat-o.
Alona şi cu mine am putea să ne ajutăm reciproc… asta dacă am încerca să nu ne mai urâm atât de tare.Da, vezi să nu!

3 comentarii:

  1.  Da, sunt generosi astia de la Leda:)) Am ochit cateva carti, dar sunt sigura ca nu o sa le tin in mana prea curand...  ~_~

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase premiile.Succes!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)