miercuri, 8 februarie 2012

Lumea Divergent vazuta prin ochii mei

Cand citesc o carte, imi imaginez de fiecare data actiunea, replicile personajelor, decorul si personajele. Cand citeam Divergent, ca in cazul oricarei carti, aveam in minte personajele. Pe Tris, pe Four, Christina, pe mama si tatal lui Tris, Caleb, Peter, Will, Marcus si Eric. E mai usor sa intelegi totul daca ai in minte fiinte reale.

In locul lui Tris nu mi-am putut imagina o alta persoana decat autoarea in sine, Veronica Roth. E perfecta pentru Tris, senina, aparent vulnerabila dar totusi puternica. Pacat ca nu e actrita.
Max Irons e Four din mintea mea. Corespunde cu imaginea pe care mi-am creat-o in cap si cu portretul fizic si psihologic al lui Four.

Christina creata de mine arata mult ca Anna Kendrick, iar Will arata cam ca Will din Sanctuary-Robin Dunne. Inteligent si taciturn.


Mama lui Tris din mintea mea e Jodie Foster, inspira tarie, inteligenta si blandete. Perfecta pentru acest rol. Pe tatal ei mi l-am imaginat ca pe Adam John Harrington-tatal lui Adam din The Secret Circle.

  Peter-Michael Trevino

Caleb-Tyler Blackburn


Eric-Tom Felton

Voi ce credeti? Se potrivesc cu personajele? Daca aveti sugestii pentru actori, actrite, nu ezitati sa mi le spuneti, sunt deschisa la negocieri:D
Va doresc o zi frumoasa tuturor!>:D<

6 comentarii:

  1. Nu am citit cartea dar imi place viziunea ta asupra personajelor:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, e foarte draguta si foarte tanara. Cum am spus, pacat ca nu e si actrita, ar fi avut succes:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am citit cartea ,este foarte draguta autoarea si stie sa tina in suspans .
    Persoanjele le-ai ales perfect !

    P.S : Imi poti da si mie id-ul tau de messenger ,daca nu vrei nu-i nicio problema .
    P.S 2: Si pe mine ma cheama Alexandra Ramona :">

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur, nu e nicio problema:) ramona.balaban e id-ul meu:)
    Am vazut numele tau inscris intr-un concurs si mi s-a parut tare, acelasi nume, doar ca pe mine ma cheama Ramona Alexandra:D

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)