sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Note muzicale pe portativul inimii tale...

Astazi va prezint o melodie care mie imi place foarte mult, si de care am aflat cand citeam volumul 6 din Jurnalele Vampirilor-Suflete Umbra, volumul meu preferat din aceasta serie. Elena isi amintise de melodia asta si de versurile ei "I know you, I danced with you once upon a night, there we were, wishing this dance would last forever all time", in timp ce dansa cu Damon la balul lui Bloddeweudd, o scena care mi s-a parut foarte frumoasa. Once upon a dream, melodie original aparuta pe soundtrackul filmului animat Disney-Sleeping Beauty, care inca imi da fiori cand o ascult-fiori de placere, are in prezent mai multe variante, preferata mea fiind cea a lui Emily Osment, chiar daca nu-mi place foarte mult cum canta ea, trebuie sa recunosc ca melodia asta chiar i se potriveste.
Enjoy!
Care varianta ca place mai mult?;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)