sâmbătă, 24 decembrie 2011

Oh Christmas tree...

Astazi este o zi importanta, ziua cand Mantuitorul vine pe pamant ca sa savarseasca minunile si sa ne salveze de pacate, este Ajunul Craciunului, una dintre cele mai importante sarbatori.
Pentru mine este cea mai importanta, dupa ziua mea, care e pe 15 ianuarie, in mijlocul iernii:D
In familia mea, de cand eram mica, in seara de Ajun traditia era ca noi sa impodobim bradul, in timp ce tata canta la pian(bine, orga cu ton de pian:D). De-a lungul anilor, aceasta traditie nu a disparut, doar entuziasmul a disparut, nu mai e la fel ca atunci cand eram copii, dar ne straduim sa mentinem acea atmosfera. Sa nu mai spun de colindatori, carduri care vin unele dupa altele, infrigurati si zambitori.
Craciunul meu preferat a fost acum 3 ani, cand am fost cu verisorii mei la colindat, si ne-am dat batuti pana la urma, pentru ca ne plictisisem, dar am ramas afara si am mers prin tot satul, in timp ce faceam ca nebunii:)) A fost o seara magica, inca imi amintesc cum cantam melodii RBD, si dansam prin zapada, fara nicio grija, pentru ca nu era nimeni pe drum, doar noi, liberi sa facem prostioare, tot ce ne trecea prin cap:)) Ma cuprinde o nostalgie cand ma gandesc la anii trecuti, la Craciunurile magice pe care le asteptam cu nerabdare, numaram zilele. Astazi este frumos, dar nu mai e la fel.
Anul acesta am impodobit bradul singura singurica, am atasat aici o poza:D
 Acum va urez un Craciun fericit, plin de cadouri, si va spun la revedere, pentru ca voi pleca sa-mi colind rudele si cu putin noroc, sper ca va incepe sa ninga, sau voi ajunge inapoi acasa cu turturi la nas, atat de frig e:D

2 comentarii:

Spune-ti parerea! ;)