vineri, 2 decembrie 2011

Letter to Anna Carey

Vinerea trecuta, am ajuns din intamplare pe site-ul scriitoarei Anna Carey, autoarea cartii Eve. I-am scris "o scrisoare", adica un mail, ca sa-i multumesc pentru aceasta carte minunata, si ce credeti? Ieri cand mi-am verificat mailul am observat mailul ei de raspuns. Nu mi-a venit sa cred, era putin probabil sa-mi raspunda, la cati fani are cartea in toata lumea si presupun ca ea primeste la fel de multe mailuri. Mailul ei de raspuns m-a pus putin pe ganduri si m-am intrebat daca nu cumva era trimis de moderatorul ei, dar prefer sa cred ca e trimis de ea, mai ales dupa stilul in care a fost redactat. Sa nu mai spun de zambetul care mi l-a asternut pe fata, asta spune multe despre ea, de bine,  daca le raspunde fanilor, nu ca alte persoane cunoscute care nici macar nu se sinchisesc de fanii lor.

Si mailurile:
Al Annei: Ramona! What a sweet email. Thanks so much for writing. I hope you enjoy the second book! xo

On Fri, Nov 25, 2011 at 11:12 AM, Ramona Alexandra <ramona.balaban@yahoo.com> wrote:
From: Ramona Alexandra <ramona.balaban@yahoo.com>
Subject: Eve

Si asta e al meu, cel pe care i l-am trimis:

Hi Anna, how are you? I'm Ramona, I'm from Romania, and I read your book. Let me tell you that I loved it, it is one of my favourites right now. Eve is extremely beautiful, a little sad at the end, but very, very beautiful. Thank you for this beautiful treasure, I can't wait for the next book, Once, it seems like forever until 3rd July 2012. Thank you, thank you, thank you! Kisses and hugs for you:*>:D<

Despre Anna Carey:
 Anna Carey has been a gift wrapper, face painter, nanny, horrific cocktail waitress, sofa saleswoman and children's book editor. She graduated from New York University and has an MFA in fiction from Brooklyn College. She currently lives in Los Angeles, where she's at work on the second book in the Eve trilogy.


Eu sper ca Once, volumul doi din trilogia Eve va fi la fel de magnific ca si primul volum, insa pana pe 3 iulie 2012 mai am de asteptat, din pacate.
Am mai scris despre Eve si AICI.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)