duminică, 6 noiembrie 2011

Mr. Saxobeat in Suburgatory

Se pare ca Alexandra Stan a castigat tot mai multi fani in ultima vreme, nu numai in Romania ci si in intreaga lume. Intr-un episod din Suburgatory putem auzi faimoasa melodie Mr. Saxobeat pe fundal, o premiera pentru artistii romani, pana acum nimeni nu a reusit aceasta performanta, nici macar supraevaluata Inna. Eu ii urez succes Alexandrei, recunosc ca la inceput nu am placut-o, datorita melodiei si videoclipului Lollipop care nu-mi plac nici acum, dar timpul a trecut, am auzit-o cantand live la radio Zu si mi-am schimbat parerea. Cred ca ea are voce, dar are nevoie de niste melodii pe masura. Consider ca ultimele sale melodii, Mr. Saxobeat, Get back si Mor de dor(cantata impreuna cu cei de la Hi-Q) sunt o alegere mai inteleapta.
Pe mine m-a amuzat un pic acest videoclip :)), cred ca am sa trec serialul pe lista cu -de vizionat-.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)