vineri, 11 noiembrie 2011

Eve&Ritualul

Superbe. Sunt doua carti superbe, nu am cuvinte sa spun cat de mult mi-au placut amandoua. De fapt, mi-au placut atat de mult, incat in 9 ore au fost deja gata, acum eram la pagina 140, acum eram la 210. Cand am inceput sa le citesc, nu aveam nici o idee cat de mare avea sa fie efectul lor asupra mea.
Parca sunt o alta eu de cand le-am citit, m-au schimbat complet.
Abia astept sa citesc si urmatoarele volume, Captiva si Puterea pentru Cercul Secret, scrise de L.J. Smith, si Once, urmatorul volum din Eve, de Anna Carey, care din pacate, va aparea in iulie 2012. Cam mult, o sa mi se para o eternitate pana atunci
Nu are rost sa mai scriu despre ele, cred ca ati aflat cu totii de ele de pe alte bloguri, pe care am vazut multe recenzii interesante, mult mai bine realizate decat orice recenzie pe care as fi facut-o eu.
 
Aici veti gasi o recenzie foarte interesanta(care mie mi s-a parut a fi cea mai buna) a cartii distopiene Eve, nu cred ca a reusit cineva sa o realizeze atat de bine cum a facut-o CCAM(alias Mona).

Si aici e recenzia la Ritualul:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea! ;)