marți, 23 august 2011

The nine lives of Chloe King-anulat

UPDATE 2: Pana la urma s-a anulat:( Pacat...
UPDATE: Am cautat pe internet pe diferite site-uri, chiar si pe site-ul celor de ABC Family si se pare ca serialul nu e anulat.Insa nu este intr-o pozitie prea buna, datorita audientei scazute. Se pare ca fanii acestui serial il urmaresc mai mult online, astfel explicandu-se ratingul scazut. Acum ca dorinta mea s-a indeplinit, sper ca nu-l vor anula, pentru ca este un serial bun. Si nu o spun doar eu, o spun milioanele de fani.

http://abcfamily.go.com/shows/nine-lives-chloe-king
''After 10 episodes and low ratings, ABC Family decided not to pick up further episodes for this show.''

Sunt inca socata de decizia celor de la ABC Family de a anula acest serial. Inca de cand a aparut, de la primul episod a fost serialul meu preferat. Saptamanile treceau mai repede in timp ce asteptam un nou episod. Sunt trista, foarte trista si inca sper sa se razgandeasca. Alek...:(

5 comentarii:

  1. Eu m-as uita live la el daca am avea si noi ABC. Pacat pentru ca s-a terminat putin in plop.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e... "Finalul" a fost cam dezamagitor. Si eu m-as fi uitat la el daca as fi avut postul, dar acum e prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar raman oricand cartile. Am auzit ca se termina mult mai vesel si sunt numai 3. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Yay... Ai dreptate, povestea ramane, abia astept sa le citesc si eu:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragute sunt pozele! Mi-a placut intr-un fel serialul.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)