vineri, 12 august 2011

An education-O lectie de viata

Aseara am vizionat acest film, mai mult pentru ca din distributie facea parte si Carey Mulligan, o actrita pe care o admir foarte mult. Dar am ramas surprinsa de cat de multe te invata un simplu film.

Jenny, o eleva stralucita viseaza sa ajunga la Oxford. Pentru a-si indeplini acest vis, munceste foarte mult ca sa obtina notele necesare admiterii. Dar viata ei este bulversata de aparitia lui David, un barbat mult mai in varsta decat ea.  El se face placut foarte repede de catre rigizii parinti ai lui Jenny, aceasta fiind fermecata de viata pe care i-ar fi oferit-o David. Muzica buna, filme, iesiri in oras la cele mai scumpe restaurante si excursii romantice. Este tentata sa renunte la visul ei de a ajunga la Oxford, casatorindu-se cu David, iar parintii, crezand ca David este un om serios si cu bani, ii sprijina orbeste casatoria cu acesta. Dar totul se naruie cand Jenny afla ca David este casatorit si a mai cucerit mai multe tinere, seducandu-le si prostindu-le in cel mai josnic mod.

Acest film are cu siguranta un puternic mesaj, o lectie de viata ce nu trebuie uitata niciodata.
Lupta ca sa-ti indeplinesti visul si nu lasa nimic sa te impiedice. Pastreaza-ti intotdeauna un picior pe pamant, caci nu stii pe cine poti intalni.

2 comentarii:

  1. Am vazut si eu filmul acum ceva vreme. Mi-a placut foarte mult deoarece a relatat o adevarata lectie de viata si a portretizat foarte bine societatea din acea vreme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oanna, bun venit pe blogul acesta! Sper ca iti place ce gasesti aici:D Si mie mi-a placut foarte mult acest film, tot din motivele descrise de tine, de aceea am scris aici despre el:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)