sâmbătă, 20 august 2011

Ceva nou, ceva diferit...

Videoclipul melodiei Telephone, cantata de Andra, a aparut pe internet acum cateva zile. Daca la aparitia melodiei multi spuneau ca se aseamana cu melodia lui Beyonce si a lui Lady Gaga, acum la aparitia videoclipului, au vazut cu totii ca nu exista nicio asemanare intre cele doua melodii, cu exceptia titlului.Diferenta intre cele doua este destul de mare.
Dupa parerea mea, Andra a dezamagit pe multi cu stilul comercial adoptat de vreo doi ani. Melodiile ei dinainte de aceasta schimbare erau in limba romana, o limba pe care tot romanul o intelege, dar mai ales, versurile ei transmiteau un mesaj, iar videoclipurile spuneau o poveste.
Astazi, melodiile ei se rezuma la niste fraze repetate, care intr-un final, sunt lipsite de sens. Videoclipurile sunt menite sa atraga oamenii, cu acele fete sexy care isi etaleaza partile corporale, dar si aspectul de club care se regaseste in aproape orice videoclip al Andrei, lansat de curand.
Acum un an, Andra lansa pe piata melodia Something new(ceva nou). Poate a fost ceva nou pentru ea, insa noi publicul am mai vazut destule melodii asemanatoare, pentru noi nu era ceva nou. S-a gandit ca ar avea mai mare succes cu melodiile de club si asa a si fost.
Dar oare asta conteaza cel mai mult? Succesul, sau decenta ta si prestigiul tau de cantaret? Pe mine ma dezgusta comercialitatea mai mult decat orice, mi se pare cel mai fals lucru pe care il poti face, cantaret fiind.

Pana acum, am criticat-o pentru stilul fals, e timpul sa spun si niste cuvinte mai bune despre ea, caci  nu a fost intotdeauna asa. Era un moment cand Andra era un model pentru mine si pentru multi altii. Pe atunci, melodiile ei Ramai cu mine, Dragostea ramane, E vina ta, etc erau preferatele mele. Foarte frumoase melodiile si foarte curate. Dar nu numai pentru asta o consideram pe Andra un model, ci si pentru decenta de care a dat dovada.Inca sper ca se va 'trezi'din toata chestia asta. Vocea ei este superba, daca este pusa in valoare cum trebuie.
Va las cu cateva din melodiile ei, sa vedeti diferenta dintre atunci si acum.

2 comentarii:

  1. Ow!:)
    Cate amintiri mi-ai trezit cu prima melodie!<3

    Apropo, te invit sa participi la concursul de pe blogul meu: http://love-for-books.blogspot.com/2011/08/primul-nostru-concurs.html
    :) Iti astept raspunsul, in speranta ca acesta va fi pozitiv!:)

    Dee'

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Chiar am sa ma uit sa vad:D Si poate chiar am sa particip:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea! ;)